Friday, February 4, 2011

breastpump idamanku...

salam...slmt tgh malam...
jam dah pukul 12.52 masih xtido lg...hurmm dok ngadap laptop ni mmg leka...lepas 1 page ke 1 page aku terjah...maklumlah anak2 dh lena dibuai mimpi...cuma ummi n walid je xtido lg...
blog walking punye hal...teringat la plak psl breastpump..alamak nak beli pam apa kali ni...niat hati sgt2 mahukan FS...tp rege mak aihhh terjojol bijik mata ni...tp bila baca byk review how good n convinient it is..buat aku sgt3 teruja...seblom ni guna spectra 3..okla cuma agak fenat jgk nk usung g balik ke sekolah...berat jgk la pam tu..tp performance bagus...tp pam tu sudah pon terjual...
nak jadi cerita terjumpa 1 blog ni cite pasal dia beli FS tru ebay...dgn rege yg lbh murah banding beli kt m'sia ni...hurmm aku xdak experience beli tru ebay ni...jalan2 plak kat ebay..tgk rege FS mmg jauh lg murah la...cuma kene tmbah postage cost n warranty void...tp service blh wat kt msia ni...tanya mr hubby..katanya ok beli kat ebay...haishh mcm bg greenlight je hehehehehe....ni yg buat aku termimpi2 FS ni...ada lg lbh kurang3 bulan utk aku pikior n decide n simpan doit...utk gadget yg 1 ini...apepon keputusannya nnt aku harap2 ada rezeki baby untuk breastfeed lebih lama banding kakak n abangnya...kerana bila dh tak breastfeed lg aku sgt rindu saat2 menyusukan anak....huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...