Saturday, March 20, 2010

New Gadgets...

Sebenarnya aku ada mesin jahit letrik pemberian ibu....seblom ni ok je aku jahit ..tp sejak jahit langsir sliding door (masa tu br pindah...) terus mesin tu mcm rusak...
plannye nak repair jer...tp bila aku tanye kat ibu ...ibu kata tak payahla...beli lain ..sbb mesin tu dh lama....huhu mesin tu pon ibu aku beli dr adik ipor dia...
so..bermula la pencarian mesin jahit baru....cari punye cari...punye cari...terpikatla dgn mesin Janome...

                                        haaa... nila dia mesin jahit baruku...beli mesin ni dpt join kelas mnjhit selama 1thn utk 24 projek...hmm byk tu projeknye..tp aku plan nak amek 12 je la...sbb syarat utk dpt sijil mesti 12 projek...ok layanz...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...