Saturday, March 20, 2010

Projek pertama...ABC hiasan ...pending lg

salam...

projek pertama aku dgn epal...ialah...membuat hiasan dinding ABC...projek ni menggunakan teknik patchwork n quilting...
kalau nak ikutkan aku mcm taknak amek projek ni..tp memandangkan anak dara aku yg sorg tu request...maka aku pon beli la bahan2 projek....
aku beli pon dh ujung2 bln Januari (ni projek bkn Januari) maka...hasil nya belum dpt disiapkan lg...(peraturan di epal...1 projek blh buat slama 2bln..tp klo xsiap blh buat sndiri di rmh...errr reti tak ni nak wat sndiri??? huhu takpe trainer2 kat epal blh tlg...)

so ni je gambar yg blh aku share...bila la nak siap neh...buat mende mmg perlukan kesabaran n ketekunan..insyaAllah bila dah siap aku upload...key

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...