Friday, May 6, 2011

Medela freestyle idaman aku...

salam...
dah lama sgt nak cite psl FS yg aku baru dpt...tak guna lagi pon..huhu...
seblom ni aku guna spectra 3...tp telah pon aku jual ...maka aku pn berusaha untuk dapatkan gadget yg 1 ni...alhamdulillah akhirnya kini menjadi kepunyaanku dan yg penting aku beli ni dengan harga yg lebih murah berbanding harga pasaran....yg penting new bkn 2nd hand yer...
apepon aku patut berterima kasih pada kwn aku Rus...sbb byk bantu aku utk dapatkan FS ni..siap hantar sampai rumah lg tu...thanks rus...pada sesapa yg berminat nak dapat FS dengan harga yg jauh lebih murah berbanding harga pasaran di M'sia boleh layari blog rus ....
gambar aku tak snap lg la...br je sterilize part2 n botol2..nnt bila dah rajin amek pic aku upload insyaallah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...