Thursday, May 19, 2011

sebulan sudah....

Salam...salam...salam....
Alhamdulillah..alhamdulillah....dah sebulan dah Muhammad Aysar...alhamdulillah dah dpt result darah n urine ...alhamdulillah tiada masalah...
Alhamdulillah aku juga bertambah sihat dan post natal check up aku..alhamdulillah ssemua ok...aku kata kat doctor..."tp knp tempat jahit ni sakit kdg2"..doctor kata.."apa2 pembedahan cyst ke..appendix ke..bersalin ke mmg kdg2 rasa sakit tu ada even ada yg dh 3thn pn masih sakit." aku?? "hah yeke.." xpala insyaAllah sket je tu...
oyeee masa g check up aku di temani oleh encik suami n ank2...sempat doc bertanya nama zubayr n aysar...bila dah hbs check up..sempat doc tu ckp..nnt ank sy ..sy nak letak nama zubayr jgkla...heeee...
Alhamdulillah ...alhamdulillahhhhhhhh...balik check up pumping session....alhamdulillah production meningkat...walopon hrni xmkn banyak sgt...breakfast dgn cocoa collagen power plus tak sempat nak makan apa....balik check up terus lunch...minum kopi o(teringin sgt..)..lps direct bf..Aysar tido..pam..hasilnya lbh baik drpd hari2 sebelum ni...syukur...germbira...alhamdulillahh

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...